Skriv din beskrivning här!

5 september

Jag känner att jag jätte gärna vill blogga men problemet är att jag inte har något att skriva om. 
Idag är det tisdag och jag slutar vanligtvis 15 på tisdagar men eftersom jag har jobbat så himla mycket extra dom senaste veckorna och har mycket övertid så tog jag ut lite idag. Så idag har jag varit ledig och mest bara tagit det lugnt. Jätte skönt såhär mitt i veckan faktiskt. 
Var ute på en promenad, tvätta håret, skicka iväg ett paket och träffade nils under dagen idag. Väldigt skönt att få saker gjorda som jag skjutit på länge. 
Under kvällen hann jag rensa igenom bland mina smycken och massa papper jag samlat på mig. Har kommit på att något jag verkligen älskar är att rensa och städa på mitt rum. Hade väl egentligen velat rensa hela övervåningen men eftersom typ ingenting är mitt så kan jag inte bara slänga massa saker haha. 
Har även börjat planera inför min 20års dag och det bådar gott! Tänker försöka hålla så mycket som möjligt hemligt så länge jag kan så att det blir en överraskning för mina vänner sen! Så taggad redan haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback