Skriv din beskrivning här!

7 september

Så hektiskt liv jag lever, verkligen. Jobbar hela dagarna och sedan degar jag framför tvn i några timmar innan jag tröttnar och går och lägger mig haha.. 
Idag på jobbet har vi verkligen haft det löjligt lugnt. Nästan jobbig för man blir så jäkla trött och tappar liksom orken helt. Imorgon är det bara jag och Olivia som jobbar så då har vi mer att göra iallafall så det känns skönt. Sedan är det bara en jobbdag kvar innan lite helg. 
Fördelen med att vi har haft lugnt idag är att jag har hunnit planera så mycket inför min födelsedag. Helt sjukt vad ideerna bara sprutar när man väl kommer igång. Mitt problem just nu är att jag får så mycket ideer att jag inte vet vad jag ska välja. Tur mamma finns också så hon kan hjälpa mig att välja. 
Något jag också ska fixa innan jag fyller är mina naglar och fransar. Slet av mina naglar för någon vecka sen och ångrar mig så grovt. Tappade några och då sket jag i allt haha. Men älskar verkligen att ha naglar och det underlättar ofta som i jobbet också. Jag har så svårt att göra benor nu förtiden. Går liksom inte med mina knubbiga små fingrar.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback