Skriv din beskrivning här!

5 augusti

åh pro på att ta bilder<33 Köpte två nya MÖRKBLÅA tröjor idag (ljuset gjorde så dom vart ljusare), och en skinnjacka. Som ni kanske förstår så ville inget av det fastna riktigt på bild. Tog en spring tur förut idag och det var nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, hoppas inte att någon var i skogen och hörde när jag stönade. HEHEHEHE men det var sååååå jobbigt, fy. Tyckte jag var jätte duktig och sprang nästan dubbelt så långt som jag någonsin gjort förut. Men såklart så råkade jag fasta framför kameran och fick se mitt feta lår så nu får jag ångest. Jag har aldrig varit någon sån som pratar om att jag inte gillar min kropp men nu vart jag förbannad på hur jag egentligen ser ut. Men nu ska jag sluta, lovar! Och nu vart det skit långt.. Hahah drar ut och hämtar en dricka som sätter sig dirket på mina feta lår. Hahaha nej nu får jag sluta. Sista läsken tills jag har gått ner 1 kg. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback