Skriv din beskrivning här!

Walls, you can build them all around

Har varit jätte duktig och inte gått och små ätit idag oså. Inget godis eller läsk. Och enligt min våg har jag gått ner 5 kg sen igår, haha njaaaaaa skulle inte tro det. Tror att vi köpte den när jag var liten, väldigt liten. Alltså dags att köpa en ny. Och verkligen tack för era fina kommentarer på mitt ''suck'' inlägg<3 Ska kolla på wallander samtidigt som jag kollar runt lite på weheart it, puss


Hej!

Du är jättedukitg!:)
Kan du inte starta en sida om din blogg på facebook så man får nyheter om när du har uppdaterat din blogg:)

skulle vara asss najss för jag följer din blogg så fort du laggt ut det på facebook..

Kram!!

2012-08-06 · 22:34:39

Hej!

Du är jättedukitg!:)
Kan du inte starta en sida om din blogg på facebook så man får nyheter om när du har uppdaterat din blogg:)

skulle vara asss najss för jag följer din blogg så fort du laggt ut det på facebook..

Kram!!

2012-08-06 · 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback