Skriv din beskrivning här!

6 juni

Länge sen sist nu va. Har haft så fullt upp så har inte hunnit. Eftersom det har varit skit fint väder nu i två dagar så har jag legat och stekt i solen så nu är jag så fin solbränd i ansiktet. Idag tänker jag inte göra någonting. Kanske följer med mamma och handlar sen men det är isf det enda jag tänker göra idag. Känner mig så sjuuukt jävla seg och jag är helt slut i huvudet. Sov hos felicia med johanna onsdag till igår. Eller ja sov och sov, vi dygnade och jag lovar att det är något jag aldrig mer vill göra om. Vi bada ungefär hela dagen igår och sen drog vi ut på en promenad och gick och köpte en glass. Kom hem åt lite sen somna jag. Ja precis jag somnade ungefär åtta. Halv tio kom mamma in i mitt rum och väckte mig och sa att jag skulle borsta tänderna. Gjorde det (halv sovande, eftersom jag knappt minns det) och gick och la mig och minns inte ens om jag ens la täcket över mig. Somna med alla lampor och tvn på. Är helt slut i kroppen och huvudet. Därför tänker jag inte göra ett skit idag. Oj nu vart det mycket men nu vet ni ju det oxå, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback