Skriv din beskrivning här!

The perfect boy

han ska ta för sig. 
han ska bry sig om mig. 
han ska visa hur mycket han tycker om mig. 
han ska ha humor och kunna skratta. 
han ska inte skämmas inför mig/för mig.
han ska ha en stor famn. 
han ska ha ett vackert leende. 
han ska ha en charmig blick.
han ska vara vältränad.
han ska ha stil.
han ska vara så perfekt så att varje gång jag ser honom ska det pirra i magen.
istället för att skrika åt mig, ska han hålla om mig och kyssa mig. 
 
Den här killen jag precis har skrivit om finns inte. Det finns ingen kille som har allt man söker. Och det är bra. Jag skulle älska att ha en kille som är precis såhär. Men jag skulle tröttna efter ett tag. Killen jag söker ska verkligen inte ha allt det här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback