Skriv din beskrivning här!

fuck. my. life.

Jag sov hos johanna igår till idag med felicia. Som jag skrev i inlägget innan hade jag ont i halsen oså i torsdags, och nu är jag tept, snuvig, hes, svullen hals, ont i huvudet osv. Känner mig så jäkl seg och trött. Orkar verkligen inte bli sjuk till skolavslutningen men hoppas verkligen att jag hinner bli frisk. Alltså åh jag orkar verkligen inte. Mina halsmandlar svullnade upp på ungefär 1 sek. Och nu är dom gigantiska. Tänkte att jag skulle göra om bloggen men jag vet inte hur jag vill ha det därför får det inte bli någon ändring. Så nu ska jag droga halstabletter och gosa ner mig i min säng och kolla på någon film, mys lördag! Hoppas ni mår bra och bättre än vad jag gör, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback