Skriv din beskrivning här!

4 november

Har inte orkat uppdatera på ett tag. I onsdags var det halloween. Dagen då jag även gjorde mitt moppe prov och för er som kanske inte följer mig på instagram eller har hört det från olika väger så klarade jag faktiskt provet. Alla rätt had jag även. Vet att alla tycker jag är skit jobbig för att jag skryter om det. Men jag har varit jätte nervös och det var super skönt att få alla rätt. Bara få slå näven i bordet och visa att jag oxå kan. Efter provet när jag kom hem gick jag upp på mitt rum och skulle vänta på att sara, ida och felicia skulle kom. När jag märker att en lampa jag tände innan jag åkte var släkt och sen hör jag någon skratta i min garderob. Då har dom såklart kommit till mig innan och fixat med lite fika och presenter. Super gulligt! Senare på kvällen träffade vi alla tjejer i klassen, drog hem till p-a där dom flesta killarna i klassen var. Stannade till tolv, drog till ida, hade skit roligt, dansade och pratade. Och vid ungefär 3/4 kom killarna och stannade till 7. Efter det somnade alla förutom jag och sara som gick ut och tog en promenad och sen åt frukost. Så såg min halloween ut i detalj. Det var en fantastisk kväll med folk jag älskar. 
 


tror alla hade kul hemma hos ida

2012-11-04 · 02:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback