Skriv din beskrivning här!

5 oktober

Fy vad sur jag blir. Man går och tjatar om någon man vill ha och att man ska köpa det så fort man får pengar, och då självklart ska någon i ens närhet gå och köpa allt det. Ska fan aldrig mer säga vad jag vill ha, ska bli en sån här hemlig och mystisk person. 
Jag har iaf varit på moppekurs hela dagen. Det var nog det jobbigaste jag gjort. Hade spring i benen och kunde knappt sitta still efter två timmar, och vi var där i nio.. Lyckan när man fick gå där ifrån och slipper stället, besvikelsen när man kommer på att man ska tillbaka dit på måndag för ännu två timmars kurs. Och sedan EN GÅNG TILL för att göra provet.. Haha orka. Nu tänker jag mysa ner mig i sängen och kolla några avsnitt av andra avenyn. 
fint med olika storlekar, skitsamma. Fyra bilder från idag och den stora på allt plugg under helgen:):)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback