Skriv din beskrivning här!

From today

Bilderna här ovan är från idag då släkten kom hit och firade mig. Precis innan alla ska komma är jag påväg ut från mitt rum och hör någon annorlunda röst komma från nedervåningen. Jag går in till min brors rum och frågar vem det är som är där nere och han små flinar och säger ''du får väl gå ner och kolla'' och när jag kom ner stog min bror där. Min bror som jag inte har träffat på flera år (minns inte ens sist) Så det var verkligen super kul samtidigt som jag fick värsta chocken. Och texen där uppe var från honom, tyckte jag var väldigt gulligt! Det har faktiskt varit en väldigt bra dag och nu längtar jag bara till jag blir 15 och halloween. Bilden här under är vad jag köpte i torsdags till halloween. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback