Skriv din beskrivning här!

Trettionde oktober

Idag är det ju som ni kanske vet min födelsedag. Vart väckt halv sju pga att alla ville vara med och fira mig innan dom åkte till jobb osv. Jag har haft en jätte bra dag med mamma och bror på stan. Fått massa fina saker, fick bestämma lunch och middag. Mina kära vänner har lagt ut väldigt fina bilder på mig på facebook, instagram osv. Men det var okej för denna gång, hämnden är ljuv! Har pluggat som en galning nu på kvällen till provet imorn. Om jag inte klarar det kommer jag börja gråta, jag vet att jag kan det här. Imorn är det även halloween och jag är mer taggad är någonsin! Puss
Detta köpte jag på stan idag
Detta fick jag idag! + lite pengar av pappa
Och det här urgulliga linnet har jag glömt att visa. Det är från lager 157 och tyvärr (för er) tog jag det sista:D Men jag tycker om det hur mycket som helst!


grattis coniii! lite efter haha;)<3

2012-10-31 · 12:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback