Skriv din beskrivning här!

trettonde oktober

Jag är så duktig på att uppdatera, bara på kvällarna. Igår/inatt kanske man säger, somna jag skit sent och idag vart jag väckt halv tio eftersom vi skulle måla om på mammas jobb idag. Hela dagen har jag varit skit trött och sjukt seg. Egentligen skulle jag ha varit med och målat imorgon oxå men jag orkar verkligen inte det. Istället ska jag sova ut, kanske plugga lite, ta en promenad och sedan åka på träning. Det är då morgondagens schema. Har ju även prao i två veckor nu framöver. Men jag slutar ganska tidigt så det ska bli väldigt skönt faktiskt. Och nu taggar jag starkt till halloween. Testade min sminkning lite idag, och det var inte så enkelt som jag trodde det skulle vara..  Men det är bara att öva några gånger så sitter det sen. Nu tänker jag gå och borsta tänderna och sedan hoppa ner i min gosiga säng<3 puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback