Skriv din beskrivning här!

Lite kul

jag HATAR rökdoft
jag vill ha någon att kunna gosa med
att få folk att le eller skratta är en otrolig känsla
när jag flyttar hemifrån ska jag ha en liten liten hund
jag gillar inte att sova
jag hatar min kroppsform
jag gillar inte mitt bebis ansikte
ibland är jag överdrivet tjejig
jag skriker lätt till när jag blir rädd
jag är blyg
jag älskar att skratta
jag älskar att sjunga även fast jag låter som en åsna
jag har väldigt kort stubin
jag tror aldrig jag har varit kär på riktigt
min längd börjar bli jobbig
jag når inte ens till min krok i skåpet..
min blogg suger
jag har världens sämsta hy



Det är inte bara din stubin som är kort!!
:D

2012-09-11 · 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback