Skriv din beskrivning här!

2 Augusti

Vaknade halv tre idag av att mamma ringde mig, och ändå så är jag trött nu.. haha helt sjukt. Sov nästan 13 timmar inatt. Men jag behövde nog det. Gick upp jätte tidigt igår och var sen på grönan hela dagen. Har sån sjuk träningsvärk i vaderna och en viss del i låren. Åkte allt utom frittfall, tilt, katapulten och eclipse. MEN vi tänkte faktiskt åka eclipse, men när vi skulle ställa oss i kön var den avstängd pga konserten..:( Men hade skit kul ändå, fick Wake me up när vi åkte popexpressen 4 gånger haha! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv tills jag somnar, puss
Dåligt collage med bilder från igår. Tog knappt några bilder alls




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback