Skriv din beskrivning här!

9 Augusti

Jätte dålig bild men detta är vad jag köpte på Mallorca. + ett skrik rosa linne jag konstigt nog glömde att ta kort på. 
Är ju sjukt dålig på att blogga nu för tiden och jag vill verkligen ta tag i bloggandet, eftersom jag tycker det är skit kul att fota och dela med mig av grejer osv. 
Denna dag känns som den har varit hur lång som helst.. Åhhh så börjar jag få lite ångest över skolan nu. Är egentligen inte ett dugg nervör över första dagen eller så, men sen kommer det stora problemet. Var i helvete ligger samlingsrummet? Haha någon som vet vart det är på virginska? Usch vad fånig jag är men får lite panik på när jag tänker på det. Ska kolla lite grejer nu som jag kanske ska köpa! Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback