Skriv din beskrivning här!

Torsdag

 
   
Fick bli en bild på igår
Har ändrat om designen lite. Är ganska nöjd men är inte klar än! 
Vi har inga lektioner imorgon så jag är ledig. Fy vad skönt. Imorse när jag gick upp tänka jag ''jag vill inte det här'' Måste gå upp senast halv sju varje morgon om jag ska hinna. Hatar mitt schema pga att vi nästan inte har någon sovmorgon.. Fett surt men jag ska inte klaga, kommer bli värre i 2an.. 
Ikväll ska jag fortsätta med designen sen ska jag kolla på efterlängtade johan falk<3 Det måste helt ärligt vara världens bästa filmer! Sen imorgon ska jag möta upp felicia på stan efter hon slutat och dra och gymma. 
Hoppas ni mår bra, puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback