Skriv din beskrivning här!

12 December

Har precis skickat in en uppgift som jag har haft lite jobbigt med. Har känts som att jag bara har skrivit något, men nu blev det bättre och jag insåg vad jag faktiskt skulle göra. Så nu är den klar och inskickad och det känns så skönt. Har även skrivit klart en annan uppgift som vi har haft ett tag att jobba med, med andra ord så har det varit ett väldigt stort arbete. Men nu är jag klar och det känns så skönt! Tänker kolla igenom den imorgon igen och sedan skicka in den. Känns som att något blir fel annars. Så nu är jag helt läx fri. Bara en redovisning på måndag, men den är jag inte ens orolig över. Kommer bara stå där och improvisera haha. KAnske borde va nervör? 
Har städat upp på mitt rum hela kvällen. Har sorterat lite gamla leksaker som jag ska sälja oså, skönt att få bli av med skiten och få in lite cash. Förresten så har vi inget kök, haha ser fett skabbigt ut. Så man kan typ inte äta något. Skulle äta lite efter skolan, och var påväg mot skåpet vi har tallrikar i då jag insåg, vi har inga skåp längre.. Så jag fick fråga thomas vart vi hade alla tallrikar. Dock har mamma packat ner dom flesta tallrikarna så vi har väl istortsett en varsin tallrik som vi får använda. HAha nej men fy vad hemskt, inte riktigt men ni förstår prinsipen. 
Nu ska jag tvätta bort mitt smink och slå på kärleken checkar in. Imorgon ska jag även träna för första gången på  två veckor. Ska bli spännande att se hur det kommer gå. Långt och ointressant inlägg, förlåt för det. 
Snabbis på mig idag och galet dålig kvalité



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback