Skriv din beskrivning här!

4 December

Det bästa på hela dagen<3!
Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Klippte mig aldrig idag, buhu såg verkligen fram emot det, men dom hann inte med alla. Så nästa onsdag får jag klippa mig istället. Slutade tolv idag och tog direkt bussen hem. Åt lite och la mig för att vila lite då jag hade ont i huvudet. Somnade och blev väckt någon gång vid tre, var vaken i någon minut sedan somnade jag om och sov till halv sju då mamma tvingade med mig till stallet. Var så jäkla skönt att få sova i några timmar, har aldrig sovit så länge förut efter skolan. Imorse kände jag av att jag började få lite ont i halsen och det har bara blivit värre och värre. Har ont i huvudet och mina halsmandlar är jätte svullna, som dom alltid blir när jag blir sjuk. Tror att jag kanske har lite feber också. Får se hur jag mår imorgon ifall jag ska gå till skolan eller inte, men är ganska inställd på att gå dit. Har så jäkla ont i öronen också. Har aldrig haft öroninflamation, hur känns det? Men jag tror att det är mitt halsont som går upp i öronen. Brukar få ont så när jag har ont i halsen. 
Så jag skippar nog träningen imorgon och vilar upp mig. Vill veeeerkligen inte bli sjuk.. Och nu blev det ett jätte långt inlägg igen, har så mycket att skriva nu för tiden haha. Försöker skriva mer imorgon så får vi väl se om jag är i skolan eller hemma. Puss
 


Har du häst? något du skulle kunna blogga om?

2013-12-05 · 15:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback