Skriv din beskrivning här!

5 December

 
Jag ser inte så sjuk ut som jag är va? Ligger i sängen och får snart ett utbrott över hur ont mitt huvud gör. Det är fruktansvärt! Ångrar lite att jag gick till skolan idag då vi inte gjorde något speciellt alls, kollade typ bara på film. Men jag mådde så himla bra imorse så trodde att jag skulle överleva, men tydligen inte. Mina ögon värker tillomed. Ska kolla om jag har feber sedan ta en ipren och försöka sova lite. Men är så himla sugen på att göra naglar.. Får se hur jag gör, kanske hinner med båda ;) Ja jag vill att ni ska tycka synd om mig, haha kan ju nästan tro det. Men nä vill bara att ni ska veta. 
Fick förresten en fråga om jag har häst, nej det har jag inte, det är min mamma som har. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback