Skriv din beskrivning här!

Andra advent

Och jag har ätit årets första lussekatt och druckit julmust första gången för i år. Det är kaos här hemma för tillfället, vi har inget kök och det står grejer överallt. Men det är snart jul och jag kan inte längta mer. Äntligen har det kommit massa snö och jag är helt överlycklig. 
Gick upp vid nio imorse, duschade och fixade mig lite snabbt. Sedan åkte vi och hämtade mormor och morfar och fortsatte sedan vidare ut till Dylta. Har varit hos kusinerna och bakat lussekatter hela dagen. Nu sitter jag här hemma och äter lite godis. Bäst att passa på när man är sjuk. Så fort jag blir frisk kommer jag leva på gymmet igen, och denna gång ännu mer. Har fått tillbaka motivationen och är taggad till 1000! Nu ska jag kolla igenom lite serier som jag har missat, puss
Fint från weheartit



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback