Skriv din beskrivning här!

Bra dag idag

Har precis lagt mig i sängen och kikar lite på Sex and the city. Vet inte vad det är med mig men har varit på jätte bra humör hela dagen, bara hoppat omkring och varit jätte pratglad. 
Har varit på ansiktsbehandling idag och det var sååå skönt! Känner mig så jäkla fresch nu. Skulle vara skönt att få en ansiktsbehandling en gång i månaden, synd bara att det är så dyrt.. Annars hade jag lätt gjort det! Jag var på Nygatsanspa och kan verkligen tipsa om det, dom är jätte duktiga där, allihopa! Älskar det stället<3 Imorgon ska jag klippa mig också, så kommer känna mig som en helt ny människa. Så jäkla najs att vi klipper oss gratis på skolan. Ska inte klippa mycket alls, men det var snart ett halvår sen jag klippte mig så känner att det börjar bli dags. Ska krypa ner och sova nu, puss 
Förresten så klippte jag brorsan idag, han såg förjävligt ut i huvudet innan så detta blev enormt mycket bättre 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback