Skriv din beskrivning här!

God jul

Jag måste verkligen börja ta finare bilder.. Tog en snabb bild på nästan allt jag fick. Ville så gärna slita upp allt så därför kunde jag inte vänta tills imorgon med att ta bilderna. Hoppas iaf att ni ser, och är det något ni vill se bättre bild på eller veta mer om så är det bara att ni kommenterar. Dock blir chokladkakan lite svår att fota då den snart är slut redan, haha. 
I år var första gången sedan vi flyttade till vårt hus som vi inte firade jul hemma, eftersom vi inte har något kök och sådär. Trodde faktiskt inte att det skulle bli så kul och att det skulle bli assegt. Men faktiskt så blev det inte så. Hade jätte bra och kände inte den här ångesten man brukar ha över att man vill öppna julklappar. Vi fick öppna ett imorse sedan tog vi resten på kvällen och det blev verkligen över mina förväntningar! Var faktiskt lite depp över att jag fick så mycket fina saker och insåg att jag inte skulle kunna få en iphone då, tills jag öppnar ett paket och där i ligger det en iphone. Asså åhh min värld typ ljusna, eller något haha. Jag är iaf jätte jätte nöjd med allt jag fick och allt jag gav bort också då alla blev väldigt glada över vad dom fick. Tre saker som inte är med på bilden är pengar, örngott och nagelbord. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback