Skriv din beskrivning här!

Lite om min helg

Hej på er kära bloggläsare! Ni som finns kvar. Min blogg har fuckut ur lite och har 0 besökare idag, och jag vet att folk har läst min blogg då dom sagt det. Har verkligen inte tänkt på bloggen nu på några dagar vilket har varit jätte skönt då jag lätt kan få ångest över att jag inte bloggar. Men har haft två underbara dagar i stockholm och vill redan tillbaks! Så vad gjorde vi i stockholm? Någon som bryr sig? Förmodligen inte men jag berättar ändå. 
I fredags kom vi upp till stockholm kl 12 och gick direkt till hotellet och lämnade packningen. Sedan gick vi ut på stan och shoppade lite, var inne på levis och provade ut ett par jeans genom att killen i butiken mätte mig och kolla vilka byxor som passa min figur. Skit bra att dom gör så eftersom levis jeans inte direkt är dom billigaste jeansen! Senare mot kvällen gick vi och åt på Berns. Såååå jäkla gott! Efter det gick vi till china teatern och kollade på Rock of ages. Det var ju helt magiskt! Min kusins flickvän är med därav största skälet till att vi gick på den, så vi fick lite vip efter och fick träffa henne haha. Om ni älskar rockmusik kan jag verkligen rekomendera den, annars också, den var så jäkla bra! Och så lördag då, gick upp jätte tidigt och gick till stan och shoppade massor. Sedan åkte vi till en annan del av stan (som jag inte vet namnet på) där Göta lejon ligger då vi skulle dit på eftermiddagen. Shoppade lite där sedan gick vi till en mysig resturang och åt typ tailänskmat? Haha ja det var gott iaf! Sedan gick vi till Göta lejon och kollade på Pricilla. Vilket också var suuuper bra! Dock två HELA olika musikaler så väldigt svårt att avgöra vilken som var bäst! Jag var skit taggad på att se Pricilla och var visste att den skulle va bäst, och Rock of ages var jag sådär taggad på att se. Och det kändes nästan som det blev lite tvärtom. Så typiskt mig att alltid göra så, då blir det ju alltid tvärtom! Men dom båda var helt sjukt bra och skit roliga! Och åh gud vad dom kan sjunga, speciellt Rock of ages. Kan säga att jag nog aldrig mer tänker sjunga, mitt självförtroende sjönk till 0. Efter det gick vi iallafall till tunnelbanan och tog sedan tåget hem. 
Jag drog ju direkt ut på örebrofesten som ni vet, som det alltid är tyckte jag att det var helt okej. Tycker inte alls att det är roligt att dansa utan mest bara att träffa och snacka med folk. När jag kom hem var jag sjukt hungrig och mådde bara allmänt dåligt. Somnade på 1 sek vilket var så skönt!
Sådär nu har jag berättat min helg tyvärr ganska detaljerat. Förlåt och puss på er som orkade läsa hela!
Älskar stockholm och vill dit nuuu!
Andra resturangen vi var på
Rock of ages
 


alla på blogg.se hade 0 besökare igår!
blogg.se skrev ut det imorse och att dom hade fixat det! :)

2013-12-02 · 14:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback