Skriv din beskrivning här!

Mitt hår luktar ananas

Syns det att jag försökte ta kort på mitt hår eller? Haha så jävla ego. Mitt hår är verkligen heeeelt underbart lent just nu. Hade hårinpackning i hela håret idag i skolan och jäklar vad mycket det gjorde. Mitt hår har aldrig känts så friskt. Det är så lent och platt, och luktar gaaalet mycket ananas. Älskart! 
Imorgon har jag sovmorgon och slutar tolv. Vet inte riktigt hur jag ska orka men.. Haha jag är alltid ironisk. Vi ska till ett ålderdomshem och fixa håren på gamlingarna, tror faktiskt att det kommer bli riktigt skoj. Sedan ska jag försöka hinna med lite julshopping med sara och felicia. Ska kolla vidare på morden i sandhamn nu sedan fortsätter vi med paradise hotel. Är fett taggad på livet och är på himla bra humör! 


svara i ett inlägg vad inpackningen finns att köpa, vad den heter osv
tacksam för svar

2013-12-09 · 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback