Skriv din beskrivning här!

Motivation

Sedan jag blev sjuk har jag lagt träningen helt åt sidan. Jag har slutat bry mig om mina matvanor och nu är jag trött på det här. Det viktigaste när man tränar, är att man äter. I lördags åt jag bara en sallad på hela dagen, och jag var inte ens hungrig innan eller efter. Idag har jag inte känt mig hungrig alls och har därför inte heller ätit så bra. Nu ikväll började jag känna mig hungrig och att det var gott med mat. Jag vill visa alla att jag är starkare än vad jag är. Jag ska ge ALLT på träningen nu, och äta regelbundet! Jag skiter i VAD jag äter, bara jag äter. 
Så typiskt att nu på kvällen får jag världens träningssug och vill kötta på gymmet. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback