Skriv din beskrivning här!

sjunde december

 Är så himla irriterad över att när jag äntligen börjar må bättre så ska jag tappa smak och doft. Och det gör de ju inte bättre att det har varit mysigaste vädret idag och jag har känt att jag behövt stannat inne. Kanske inte mysigaste vädret då, eftersom det har blåst en heldel. Men kom igen, SNÖÖÖ! Helt underbart ju. Och ni som åker och sladdar i närheten av mitt hus, sluta eller kom förbi och plocka upp mig. Blir ju inte lite sugen!
Har gjort mina första ''riktiga'' gelénaglar idag. Och med riktiga menar jag att jag har byggt med mall. Det var inte det lättaste kan jag säga er, men blev ändå ganska nöjd. Lite ojämnt här och där men inget som syns på avstånd. Tog ungefär 3 timmar att göra dom.. Segt men blev ju som sagt väldigt nöjd ändå. Så jag ska försöka ta kort på dom imorgon, vill verkligen visa er. Haha och bara för jag tycker dom är snygga så kommer väl alla andra tycka dom ä råfula.. :( Men nu ska jag försöka sova lite, sov 11 timmar inatt så känner mig fortfarande ganska utvilad haha. Godnatt 
En jätte glad cornelia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback