Skriv din beskrivning här!

Svar

Minns ni att jag skrev att mitt hår luktade ananas? Det är den här inpackningen som jag använt och den är verkligen hur bra som helst. Den är från Grazette of sweden och heter Crush 6 wonder mask
Jag ska ta och köpa mig en sån, har dock inte blivit av än. Jag har kollat på olika ställen för att jämföra priser osv. Den finns att köpa på min skola i salongen, där kostar den 115kr, på Salong family kostar den 125 kr och på Bubbleroom kostar den 155 kr. Med andra ord är den billigast på min skola. Jag vill bara påpeka en gång till att den är helt underbar och doften är obeskrivlig. Sedan vill jag påpeka att jag hade den enda in i hårbotten i hela håret. Kan vara skället till att mitt hår luktade så himla mycket ananas. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback