Skriv din beskrivning här!

Tips

Tänkte tipsa om denna helt underbara foundation. Köpte den i stockholm på kicks men den finns på alla kicksbutiker skulle jag tro. Fick upp ögonen för denna skönhet genom en makeup-artist som använde den. Den ska tydligen vara väldigt täckande, vilket den är! Jag som har ganska dålig hy vill ha en täckande foundation och den här passar mig perfekt! Den är täckande, matt och håller hela dagen. Och inte nog med det så luktar den gott också, fräsht och gott. Den var inte jätte dyr heller, låg runt 140 kr har jag för mig. Jag är 10/10 nöjd med den och jag tycker den är skit rolig att sminka mig med. Dock tog jag den för oljig hy och jag har inte ens i närheten av oljig hy. Men konstigt nog är den bra ändå. Så nästa gång du ska köpa en ny foundation, kika efter den här, ni kommer inte ångra er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback