Skriv din beskrivning här!

Förlåt

Förlåt för sjukt dålig uppdatering! Blogg.se har inte funkat. Jag har verkligen ingenting att skriva om längre. Känns som jag lever för skolan, träna, jobba och vänner. Pengar ingår i jobb. Jag mååååste städa mitt rum. Ser för hemskt ut. Annars då.. Ja jag hade np i fredags. Vad jag vet så tyckte dom flesta att det var väldigt svårt, jag tyckte det var otroligt enkelt. Haha bara för det gjorde jag säkert fel. Skrev säkert inte en novell som jag trodde jag gjorde. Känns lite som jag inte har koll på något längre, jag vet inte vad vi har för läxor längre, förut höll jag på med mitt hår och ansikte hela tiden, det gör jag aldrig nu för tiden. Hela förra veckan gick jag runt med mitt naturliga. Shiet first time in my life typ. Alltså antingen har jag mitt naturliga eller lockigt. Jag får damp på mitt ansikte och vet inte hur jag ska sminka mig längre. Life is hard. Ska städa lite nu, puss
Naglarna jag gjorde i torsdags. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback