Skriv din beskrivning här!

I'm stuck in your head, I'm back from the dead

Har precis kollat på senaste pll avsnittet. Blandade känslor.. Läste en väldigt rörande berättelse oxå, ni hitter den här.
 
Annars idag har det inte hänt någonting. Har för första dagen på väldigt länge inga läxor. I sjuan och åttan hade vi aldrig läxor, nu i nian kom allt. Annars har jag bara en idrottsläxa som ska vara klar om tre veckor så jag har tid på mig. Jag är verkligen helt död på morgonen, det är ett under att jag ens hinner göra mig i ordning varje morgon på den korta tiden jag har. Så jag tänkte gå och lägga mig nu ganska så snart. Och jag måste bara berätta hur stolt jag är över mig själv, på fredag har jag inte använt en värmetång på två veckor. Nu under dom här två veckorna har jag haft mitt naturliga och jag storm trivs med det. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback