Skriv din beskrivning här!

The lost valentine

Min nya favorit film! Så himla fin! Är ni sugna på en gråt-film, kolla på den här. Jag grät flera gånger. Ett plus är att Sean Faris är med också, hehe. Jag tycker inte den låter så bra när man läser vad den handlar om, men den är sjukt bra och om ni tycker om The notebook måste ni se den här! Dom är ganska lika. Fast jag tycker nog nästan att den här är snäppet bättre!

När den lokala TV-reportern Susan Allison får i uppdrag att ta sig an en kärlekshistoria, blir hon introducerad för Neil och Caroline's barnbarn, Lucas. De båda blir snabbt fästa vid varandra och börjar jobba med historien. Lucas får sin motvilliga farmor att samarbeta medan Susan använder sina resurser för att utreda Neil´s försvinnande. Tillsammans avslöjar det unga paret två kärlekshistorier - en kärlek som har besegrat och överlevt allt och en kärlek som precis har börjat.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback