Skriv din beskrivning här!

Training

Jag har bestämt mig för att träna stenhårt nu fram till sommaren. Jag vill kunna gå runt i fina toppar och bikini utan att behöva känna att jag måste dra in magen. Det här handlar inte om att jag tycker jag är för tjock utan att jag vill ha en fin kropp som JAG trivs med. Efter att ha kollat på bilder från kanske 2 år sen så inser hur jävla mycket jag faktiskt har gått upp i vikt. Jag vill, och jag ska! 
Min motivition till de här är att sätta upp mål till mig själv. T.ex. att kunna ha ett par jeans som jag kunde ha för två år sen. 
Och om ni hade tänkt kommentera något istil med ''dra ner byxorna lite till'' osv så snälla låt bli, det tas ändå bort. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback