Skriv din beskrivning här!

2013

Enda bilden jag har från igår typ 
Gott nytt år på er! Sara och ida kom hem till mig igår, vi fixade oss och drog oss vidare till en fest. Vid tolv var vi uppe på stan och kollade på fyverkerierna. Hur fint som helst. Kom hem ett ungefär sedan sov sara här. Vaknade idag och kände mig hur seg som helst. Har för det mesta bara legat i sängen idag. Ska städa mitt rum och skrubba mina fötter idag. Mina fötter är mörbultade från igår. Inte för att jag gick i klackskor hela kvällen, utan för att jag gick utan. Såhär mycket cider som jag har druckit dom här två dagarna har jag nog aldrig gjort förut. (päroncider) heheh. Nu ska jag vara en tönt och spela sims, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback