Skriv din beskrivning här!

31 Januari

Försökte blogga förut men jag kom inte ut på internet. Ligger i sängen och lyssnar på bästa btr<3 hehe väcker känslor.
Idag har jag bara pluggat massa. Imorn ska jag på bio. Får se hur jag tillbringar helgen men jag vet att det kommer bli bra, och så jävla skönt med helg!
Sökte även till gymnasium idag (man kanske inte säger så men ni förstår ju) Skit nervös över ifall jag kommer in eller inte. Om inte=mitt liv är över. Serri skulle inte palla livet isf.
Jag har gjort en video som jag ska ladda upp (skrev jag igår va?) ska iaf redigera den och lite så men videon är för lång för att man ska kunna redigera den tydligen? haha skumt. Jaja godnatt på er<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback