Skriv din beskrivning här!

Nails

Naglar gjorda av mig. Om det finns någon där ute som känner för att fixa sina naglar så finns alltid jag. Just nu jobbar jag med tippar och gelé men ska snart beställa hem bara gelé att kunna jobba med. Jag har gjort sånna här naglar 5 gånger, dock vart dom verkligen inte bra den här gången. Kan skryta lite med att säga att en tjej jag gjorde naglar på fick beröm av personalen på kiks som sa att det såg väldigt  professionellt ut. Jag tar mellan 100-150 för att göra naglarna, alltså väldigt billigt för att vara gelé naglar. Om någon är sugen så kan ni smsa mig (vill tyvärr inte skriva ut mitt nummer på bloggen) eller om ni inte har mitt nummer så kan ni skriva på facebook (cornelia lindström) eller antingen så kan ni maila mig ([email protected]) Hoppas verkligen att någon av er vart lite sugna nu, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback