Skriv din beskrivning här!

10 Juli

Oj vad jag är duktig på det här med att blogga.. Kom hem för snart en vecka sen hehe.. Men det var så att bilderna gick inte att ladda upp konstigt nog. Sen har jag bara inte orkat ta tag i det. Men nu ska jag verkligen försöka. Kom på en ny grej jag ska blogga om men har redan glömt det.. jaja jag kommer på det snart. 
Var på bio i kväll med mamma och thomas och såg Tyskunge. Den var väldigt seg men jag tycker den var bra ändå. Förövrigt på dagarna gör jag ingenting. Väntar på att mina vänner ska komma hem och sluta jobba.. Eftersom att verkligen ALLA jag umgås med är upptagna den här veckan.. Gör ett inlägg snart om Mallorca, puss
tre bilder från Mallorca från min ig
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback