Skriv din beskrivning här!

3 Juni

Tja har en av mina nya toppar på mig idag. Internet krångla igår så jag kunde inte blogga. Har längtat efter denna dag och nu är allt som vanligt igen, skönt. Men imorgon ändras det eftersom vi åker på klassresa. Och det kommer äga ännu mer. Haha. Ska hoppa in i duschen sen möta några från klassen och köpa godis osv till imorn. Och vet ni vad, typ alla trodde att man måste ha gått upp massor i vikt efter Paris p.g.a att vi gick på restauranger åt efterrätt, godis och massa annat onyttigt. Men jag har faktiskt gått ner 3 kg!! It's amazing.



hej, du skrev förut någon gång för länge sen att du kunde göra lösnaglar. gör du det fortfarande och kan du lägga upp lite bilder på hur de ser ut?? :)

2013-06-05 · 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback