Skriv din beskrivning här!

18 Mars

Fick en fråga om vart man kan klättra upp lättast på skolan i ad. Antar att du menar ad-skolan eftersom brunns inte går att komma upp på längre, i think. Och jag har bara varit lite på lågstadie taket och vi klättrade upp på dagisgården. Tror iaf det var en dagisgård, det var sjukt länge sen! 
 
Som ni vet så färgade jag håret igår och det blev svart. Jag hade tänkt mig en lite mörkare brun än vad jag hade innan men det vart verkligen sjukt mörkt. Känner verkligen att det inte passar mig men idag har jag fått jätte mycket komplimanger om att det var fint och passade mig osv. Och att jag verkligen inte ska färga tillbaka till det jag hade innan. Så vi får se. Även om alla andra tycker jag är finare i det här mörka så vill jag ha det jag känner mig bekväm i. 
Jag borde egentligen plugga nu. Eftersom vi har no nationella imorn och jag är hur otaggad som helst. Men jag har pluggat och det vill verkligen inte sätta sig.. Åh hatar sånt här viktigt. Ska lägga mig i sängen och plugga lite för jag mår inte jätte bra och skulle verkligen behöva sova. 


tycker att din nya hår färg passar dig skit bra. tycker de blev helt super !

2013-03-18 · 22:09:07

det ser verkligen inte skabbigt svart ut. utan en fin fräch vart färg! du passar jätte bra men självklart ka du ha det som käs bäst :)

2013-03-19 · 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback