Skriv din beskrivning här!

22 Mars

Har precis tvättat bort sminket och ska snart slå på en film eller så. Den här veckan har gått sjukt fort, men den har varit så jävla jobbig. Allt jag har gjort är pluggat och tränat litegrann. Har sjukt mycket plugg över lovet men det fixar jag imorn sen är jag läxfri hela veckan!! Np:t som vi hade i tisdag gick helt åt helvete. Kommer gråta när jag får tillbaka resultatet. Oooch någon som såg på pll i onsdags? Säsongs avslutning och det känns så hemskt. Men bra att det börjar 11 juni igen!! Puss btw så behöver ni inte kommentera bilden på mig, min näsa är jätte svullen och är stor som en potatis! Var glad att jag iaf lyckades täcka över det röda!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback