Skriv din beskrivning här!

Frågestund

hahah avslutet på inlägget ha-ha lol dör.↓
 
FRÅGESTUNDDDD, kommer förmodligen svara i en video. Kom igen nu tänk riktigt djupt, finns det inget som ni någonsin har velat veta om mig eller undrat om mig? Fråga på. Så lovar jag att jag verkligen ska försöka svara så bra som möjligt på det! 


Tjenis påre!

-Kan inte du visa din favorit vinter och sommar outfit?
-Vilket är dit bästa sommar minne?
-Vad ser du mest fram imot 2013?
-Vilken är din favorit maträtt?
-Kan inte du lägga upp en bildbomb på dig och dina kompisar när ni var mindre? ;)
-Berätta lite om din framtid:)
-kan inte du vara med på vårmusikalen!!! SNÄLLA!
-i vilket ämne har du högst betyg i?

Byee:*

2013-03-07 · 19:23:44

det elakaste du någonsin har gjor? :D

2013-03-08 · 23:13:44

Drömresa?
Det bästa som hänt dig?

2013-03-09 · 20:35:32

de snällaste,roligaste du någonsin har gjort xD

på g med non ? ^^

vad tänker du på när du hör ordet PYAH!!!

2013-03-28 · 04:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback