Skriv din beskrivning här!

Måndag 25 Mars

Tjenish. Har precis skickat in en skoluppgift. Hur skönt att vara klar med en del nu! 
Tyvärr har det inte direkt varit min turdag idag. Vaknade upp och hade skit ont i ögat, vilket jag senare upptäckte var en vagel. Gör ont som fan och är rött som fan. Ser ut som jag har röd ögonskugga. Kan varken sminka eller ens ta på mitt öga. Så nu framöver kommer det nog inte bli så mycket bilder, annars blir det bilder där jag har osminkade ögon. Och dagen forstsätter.. Klumpiga jag lyckas köra iväg min moppe utan att jag sitter på den så den drog iväg rakt ner i backen och krossade ena backspegeln. 
Finns massor jag verkligen vill göra nu. Jag vill göra klart allt mitt plugg (kommer aldrig hända, jag vill kolla på film, jag vill träffa kompisar, jag vill sova, jag vill spela spel men mitt öga gör så jävla ont så jag vill helst inte göra någonting över huvudtaget. Sova kanske, bara det inte stör mitt öga. 
Sånna här bilder kan det bli ocksåå, kände inte för att visa ansiktet när jag är osminkad. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback