Skriv din beskrivning här!

13 November

Sitter just nu och gör ingenting. Ska ta och städa upp lite på mitt rum sen vill jag sova. Är sjukt trött och sover inte alls mycket längre.. Var på gymmet idag och är riktigt nöjd över passet. Om inte så hade jag riktigt roligt, har fucking underbaraste vännen! Slutar tolv imorgon då drar jag till gymmet, sedan tar jag helg. Sjukt skönt att få sova lite! Dock kommer jag inte få det eftersom jag måste upp tidigt både fredag och lördag :( Förresten så tror jag inte att min träning ger resultat.. Känns som jag har gått upp massa i vikt senaste veckan och känner mig så jävla fet. Haha nä men.. Jag har ju sprungit varje dag denna vecka, kan det bero på det? Att jag liksom tränar samma muskler? Någon som vet vad det kan bero på? Känns inte bra alls det här :(


Gumman, du är verkligen inte fet, långt ifrån!! Men innan man börjar gå ner så kan man gå upp lite, så det är inget du ska tänka på alls, det kommer synas resultat snart om du försätter träna så som du gör nu! :*

2013-11-13 · 18:36:21

man får inte köra samma muskler inom 48 timmar!
musklerna måste vila och återhämta sig och man ska inte heller styrketräna mer än 1,5-2 timmar allt detta så blir det nedbrytande! kram

2013-11-13 · 18:44:15

Kom ihåg, muskler väger mer än fett! Kram

2013-11-14 · 00:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback