Skriv din beskrivning här!

26 November

Sitter i skolan och har lunch. Slutar halv tre då ska jag till gymmet en sväng, sjukt skönt eftersom jag inte har varit där på ett tag. Är fett besviken på mig själv att jag har lagt både gym och blogg åt sidan.. Ska börja ta upp det igen! Imorse vaknade jag 7.40 och skulle åka 8. Helt sjukt vad jag stressa men jag hann, både äta frukost och borsta tänderna. Är fixad och allt också, så jag är lite imponerad över mig själv. Har ganska mycket för mig denna vecka, ska hinna gymma, blogga och plugga. Och på fredag morgon åker jag till stockholm med mamma, moster och kusin. Ska bli skit mysigt! Stannar till lördag och åker hem lördagkväll, sedan åker jag direkt till örebrofesten. Så det blir en späckad lördag. Hoppas ni mår bra, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback