Skriv din beskrivning här!

Dagens arbete

Den här är vad jag har gjort idag (och ni kan ju vara snälla och inte titta på mig, var inte riktigt meningen att jag skulle bli med)
Har längtat som en galning efter att få klippa gradering, tycker det är så jäkla kul. Själva frisyren är ju skit ful (som ni förmodligen ser), men jag blev extremt nöjd, och lite extra nöjd över min fön, den blev precis som den skulle och jag fick massa beröm över den! Så det känns jätte bra. Allt idag har varit jätte bra, jag har varit på jätte bra humör och allt har varit super! Kanske beror på att jag sov så himla länge inatt. La mig jätte tidigt igår. Var meningen att jag skulle göra det ikväll också men det lär ju inte bli av. Är långt ifrån redo att gå och lägga mig. Herregud vad jag skriver mycket nu förtiden, men det bara flyter på. Slutar tolv imorgon (!!!) då ska jag hem och bara ta det lugnt. Nä nu måste jag börja avsluta och försööka hoppa i säng. Puss och godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback