Skriv din beskrivning här!

Drömmer mig bort

Det är dagar som denna man drömmer sig bort till varmare ställen. Detta tycker jag är lite roligt, denna bild är tagen på vår balkong som vi hade i mallorca. Och det är inte jag som har tagit bilden, jag hittade den på google. Haha så sjukt. Här ser ni vilken fin utsikt vi hade. Vi hade nog bästa lägenheten tror jag! Det är absolut bästa stället jag varit på (inte för jag har varit på så många ställen) och vill verkligen åka tillbaka dit i sommar! Mamma?? Istället sitter jag här i tråkiga sverige och pluggar :( Kul ledig dag med massa plugg.. Men nu ska jag slå på ett avsnitt av Desperate Housewifes. Har börjat kolla om, hihi lätt bästa serien! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback