Skriv din beskrivning här!

godnatt

Kom nyss hem från grisfesten. Har varit en skit rolig kväll med massa härligt folk! Tack alla!
Hade tänkt dra till gymmet imorgon eftersom jag inte har gymmat nå vidare mycket den här veckan, men känner verkligen att jag vill sova och ta det lugnt imorn. Ja jag kan dra dit senare men tycker mer om att gymma på morgonen på fredagar. Men nästa vecka då blire stenhård träning! Imorgon (ungefär) blir min sista ''lediga'' dag därför tänker jag baka något riktigt riktigt gott och mysa framför dh heeela dagen lång! Haha shit vad jag ljög där, mina sista lediga dag.. Måste vara största skämtet jag dragit! Nu ska jag tvätta bort sminket och sedan sova, godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback