Skriv din beskrivning här!

Hår hjälp

Nu hörni behöver jag er hjälp. Jag är så sjukt trött på mitt hår, och speciellt min lugg. Första bilden är ett halv år gammal eller så, men ungefär sådär ser mitt hår ut nu fast lite längre. JAg tycker mitt hår är jätte fult och tråkigt pga att luggen är så himla lång. Jag får ingen frisyr i det hela utan bara ett tråkigt hår som hänger. Därför så funderar jag på om jag ska klippa av luggen som andra bilden. Ganska dåliga bilder men ni ser på ett ungefär. Jag har ju haft så ganska länge under mitt liv. Och alla sa jämt till mig att mitt hår var så himla fint då, när jag hade tofs osvosv. Så jag undrar om det är värt att klippa av den. Vad tycker ni? SNÄLLA HJÄLP MIG NU
(Förresten så är jag sjukt sugen på att färga mitt hår i den färgen (bild nr2) till nästa sommar, fast kanske lite lite mörkare. Skulle dock inte passa i så ljust :()


Klipp kortare lugg, skulle bli super fint :)

2013-11-03 · 21:57:23

hej! ett tips för jag har haft exakt samma problem och det är att när man har sne lugg så tar man en rakhuvel och typ "rakar" bort lite av den, asså svårt att förklara men man "slipar" på luggen så blir den lite nyar och kanske lite spretig! :)

2013-11-03 · 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback