Skriv din beskrivning här!

I keep trying cause I care

Hej på er! Första gången på riktigt länge som jag faktiskt har tagit bilder. Började dagen med matte, som jag inte har haft på ett tag nu så kände mig lite ringrostig.. Eller lite och lite, kände mig helt efterbliven! Har ingen sovmorgon på tisdagar längre :( Har haft en ganska dålig dag idag. Hade frisör mestadels av dagen och klippte massa. Ingenting blev som det skulle och jag blev jätte besviken på mig själv. Så förmodligen kommer jag behöva klippa om det.. Sen har jag varit trött och haft jätte ont i huvudet, som jag nästan alltid har. Jag förstår inte vad det kommer ifrån, förut hade jag ALDRIG ont i huvudet nu har jag det hela tiden.. I helgen har jag sovit ovanligt mycket, nästan 10 timmar varje natt, hur kan jag vara trött? Aja nu ska jag plugga lite, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback