Skriv din beskrivning här!

lär känna mig

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min klass
3. Hur lång är du? 158 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Johan falk
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Mamma haha
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Tack det ska jag:*
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är skilda 
9. När såg du senast din mamma? Idag
10. Vilken ögonfärg har du? Blå
11. När vaknade du i dag? sju
12. Vilken är din favoritjulsång? oj tror inte jag har någon
13. Vilken är din favoritplats? måste nog säga min säng
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? I stockholm
15. Vad skrämde dig om natten som barn? att någon skulle komma in och mörda mig
16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? minns tyvörr inte :(
17. Hur stor är din säng? 120!
18. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
19. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover inte naken men sover heller inte med massa kläder
20. Hur många kuddar har du i sängen? 1 för tillfället
21. Hur många landskap har du bott i? 2
22. Hur många städer har du bott i? 2
23. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor hela tiden!! skor på hösten kanske vintern
24. Är du social? Självklart!
25. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's caramel chew chew
26. Vilken är din favoritefterrätt? jordgubbar och mascarpone
27. Tycker du om kinamat? jaa
28. Tycker du om kaffe? nej usch!
29. Vad dricker du till frukost? mjölk
30. Sover du på någon särskild sida? alltid ryggen
32. Tycker du om att mysa? Vem tycker inte om det?
33. Är du en beroendemänniska? nja inte direkt
34. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner och känner, vet en 
35. Vill du ha barn? Ja
36. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite franska
37. Har du någonsin åkt ambulans? Nix
38. Föredrar du havet eller en pool? asså vet inte
39. Vad spenderar du helst pengar på? kläder,smink. Nödvändiga saker helt enkelt
40. Äger du dyrbara smycken? nej
41. Vilket är ditt favoritprogram på tv? har inge speciellt, kollar bara på 6an och disney 
42. Kan du rulla med tungan? öhh nä, fan är de?
43. Vem är den roligaste människan du känner? Måste nog vara min älskade vän sara
44. Sover du med gosedjur? nope
45. Vad har du för ringsignal? öppning
46. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ah
47. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt fuck cancer armband
48. Vad åt du senast? macka och mjölk


Love youuuu :*

2013-11-09 · 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback