Skriv din beskrivning här!

Naglar jag har gjort

Naglarna som jag gjorde här om dagen. Ursäkta dom dåliga bilderna, inte ens fokus på naglarna.. Borde verkligen gå någon foto kurs eller något. Men ville iaf visa dom, måste faktiskt säga att dom blev ganska bra. Jag kände mig iaf väldigt nöjd! Vill bara säga det också, ni behöver absolut inte känna mig för att jag ska göra naglar på er. Men vill iaf veta vilka ni är. Och jag vet vilka dom flesta är, höhö om det nu ska vara bra eller dåligt.. Så det är bara att ni hör av er!


hur mycket skulle det kosta att göra naglarna?

2013-11-10 · 18:33:55

Gör du gelenaglar, eller vad är det för slags naglar du gör haha? :)

2013-11-10 · 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback